Archiwum Państwowe w Gorzowie Wielkopolskim

Komunikaty COVID-19

Najnowszy komunikat:

 30.04.2021 r.

Szanowni Państwo!

Uprzejmie informujemy, iż czytelnia akt Archiwum Państwowego w Gorzowie Wielkopolskim wznawia swoją działalność od 04.05.2021 r.

Mając na uwadze sytuację epidemiczną przyjmowanie interesantów będzie odbywało się w rygorze sanitarnym, co wiąże się z pewnymi ograniczeniami m.in. ze wcześniejszą rezerwacją wizyt. Rezerwacji można dokonać telefonicznie 95 783 53 21 w. 21 lub e-mailowo pod adresem: czytelnia@gorzow.ap.gov.pl. Czytelnia akt będzie czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-11.00 oraz 12.00-15:00. Użytkownik podczas wizyty będzie mógł zamówić i skorzystać z 5 jednostek archiwalnych.

Szczegółowe informacje o sposobie korzystania z czytelni akt i wprowadzonych ograniczeniach znajdują się w aneksie do regulaminu.

Prosimy o śledzenie komunikatów dotyczycących działalności Archiwum na naszej stronie:
www.gorzow.ap.gov.pl

Zachęcamy do korzystania z pośrednich form kontaktu poprzez:
Telefon: 095 783 53 21
e-mail: sekretariat@gorzow.ap.gov.pl
ePUAP: apg/SkrytkaESP

Jednocześnie informujemy o dostępności wielu zeskanowanych dokumentów i zdjęć w serwisie szukajwarchiwach.gov.pl

 Zarządzenia Dyrektora Archiwum Państwowego w Gorzowie Wielkopolskim:

  Wnioski elektroniczne:

 Wnioski do wydruku i przesłania pocztą tradycyjną:

Komunikaty archiwalne:

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2020-10-29
Data publikacji:2020-10-29
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:Paweł Kunicki
Liczba odwiedzin:5328