Komunikaty COVID-19

  • Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF

Najnowszy komunikat:

26 stycznia 2021

Szanowni Państwo!

Informujemy, iż od 01.02.2021 r. czytelnia akt Archiwum Państwowego w Gorzowie Wielkopolskim zostanie otwarta dla użytkowników. W związku z ograniczeniem liczby użytkowników, którzy jednocześnie mogą przebywać w czytelni, prosimy o rezerwację miejsc telefonicznie 95 783 53 21 w. 21 lub e-mailowo na adres: czytelnia@gorzow.ap.gov.pl. Czytelnia będzie czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 -11.00 oraz 12.00 - 15:00. Dziennie można zamówić  5 jednostek archiwalnych. Szczegółowe informacje o sposobie korzystania z czytelni akt w warunkach zagrożenia epidemiologicznego znajdują się w aneksie do regulaminu.

Prosimy również o śledzenie komunikatów dotyczycących działalności Archiwum na naszej stronie:
www.gorzow.ap.gov.pl

Mimo wszystko nadal zachęcamy do korzystania z pośrednich form kontaktu poprzez:
Telefon: 095 783 53 21
e-mail: sekretariat[at]gorzow.ap.gov.pl
ePUAP: apg/SkrytkaESP

Jednocześnie informujemy o dostępności wielu zeskanowanych dokumentów i zdjęć na serwisie szukajwarchiwach.gov.pl

 Zarządzenia Dyrektora Archiwum Państwowego w Gorzowie Wielkopolskim:

  Wnioski elektroniczne:

  • brak

 Wnioski do wydruku i przesłania pocztą tradycyjną:

Komunikaty archiwalne:

Rozwiń Metryka

Podmiot udostępniający informację:
Data utworzenia:2020-10-29
Data publikacji:2020-10-29
Osoba sporządzająca dokument:
Osoba wprowadzająca dokument:Paweł Kunicki
Liczba odwiedzin:2654